NIEOGRANICZONA GWARANCJA NA CERAMIKĘ
Gwarancja Kamado Bono obowiązuje od daty sprzedaży pierwotnemu nabywcy przez następujące okresy i na następujących warunkach:
Wszystkie elementy ceramiczne* grilli Minimo, Media, Žalgiris, Grande, Limited, Picnic są objęte nieograniczoną gwarancją w przypadku nabywcy będącego osobą fizyczną używającą grilla do celów niekomercyjnych oraz 2-letnią gwarancją w przypadku nabywcy będącego osobą prawną lub osobą fizyczną używającą grilla do celów komercyjnych. Pozostałe elementy tych grilli są objęte 2-letnią gwarancją ustawową.
Grill Hibachi objęty jest 2-letnią gwarancją.
*Elementy ceramiczne grilla to: korpus, palenisko, pierścień ogniowy, deflektory.
Gwarancja obowiązuje zawsze, gdy grill lub jego elementy są używane zgodnie z przeznaczeniem, zgodnie z instrukcjami producenta, instrukcjami dotyczącymi dwustrefowego systemu grillowania i zaleceniami firmy Kamado Bono.
KILKA WAŻNYCH KWESTII
Jeśli jakikolwiek produkt objęty gwarancją okaże się wadliwy, zostanie naprawiony lub wymieniony przez naszego dealera tylko w kraju, w którym grill został zakupiony. Ewentualnie nowy element zostanie wysłany do nabywcy, który będzie mógł go skutecznie wymienić samodzielnie, korzystając z naszych zdalnych porad. Kontaktując się z serwisem gwarancyjnym, nabywca musi zrobić zdjęcie uszkodzenia w celu oceny i przesłać nam zdjęcie/film na adres info@kamadobono.pl. Do pisma należy dołączyć czytelną kopię dowodu zakupu.
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady produkcyjne. Jeśli wady będą spowodowane nieprawidłową instalacją, nieprawidłową naprawą, modyfikacją produktu lub jego części, niewłaściwą konserwacją, użytkowaniem bez przestrzegania instrukcji lub niezgodnie z przeznaczeniem, przechowywaniem w nieodpowiednich warunkach lub naturalnym zużyciem, gwarancja nie będzie miała zastosowania. Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku rdzewienia lub utleniania metalowych elementów grilla, chyba że naruszona zostanie jego integralność strukturalna.
Gwarancja obowiązuje tylko na produkty zakupione w firmie Kamado Bono i u autoryzowanych dealerów lub dostawców wymienionych na stronie www.kamadobono.pl. Serwis gwarancyjny świadczony jest wyłącznie w kraju, w którym grill został zakupiony.
Grill może być opalany wyłącznie wysokiej jakości węglem drzewnym, który można rozpalić za pomocą suchej podpałki lub zapalarki elektrycznej. Używanie drewna opałowego, brykietów i łatwopalnych płynów jest zabronione. W powyższych przypadkach gwarancja traci ważność.
Drobne wady, takie jak drobne pęknięcia ceramiki, które występują podczas produkcji i nie są niebezpieczne, nie będą uznawane za zdarzenia gwarancyjne. Minimalne wady estetyczne, które nie zakłócają działania grilla (np. niewielkie nierówności ceramiki, mikrouszkodzenia szkliwa lub złuszczenia, które nie rozprzestrzeniają się i są łatwe do usunięcia farbą do szkliwa).