0.00
0
+48 698 480 428

Ochrona Bono Care

Grille Kamado Bono (zwane dalej „Grillami”), zakupione u dealera Leto projektai MB i w oficjalnych punktach partnerskich w Polsce (zwanych dalej „Sprzedawcą”) od 15.08.2020 r., są objęte ochroną BONO CARE zgodnie z Regulaminem Ochrony BONO CARE firmy Kamado Bono Grills (zwanego dalej „Regulaminem”) na warunkach określonych poniżej.

  1.  Ochrona obowiązuje dla następujących modeli Grilli: Minimo, Media, Žalgiris, Grande, Limited
  2.  Ochroną objęte są następujące zdarzenia:
    1. Kradzież Grilla poprzez włamanie lub uszkodzenie w miejscu zamieszkania nabywcy Grilla Kamado Bono (zwanego dalej „Nabywcą”) lub lokalu będącego własnością Nabywcy;
    2.  Uszkodzenie Grilla w takim stopniu, że nie nadaje się on już do użytku, uszkodzenie Grilla w wyniku klęsk żywiołowych lub nagłego i nieprzewidzianego działania posiadacza Grilla.
  3.  Ochrona obowiązuje dla jednego zdarzenia w okresie jednego roku od daty zakupu Grilla.
  4.  Terytorium obowiązywania: terytorium Republiki Polski.
  5. Ochrona dotyczy Grilli zakupionych u dealera Leto projektai MB i w oficjalnych punktach partnerskich w Polsce od 15.08.2020.
  6.  Nie mają zastosowania żadne odliczenia ani warunki amortyzacji.
  7.  W przypadku wystąpienia zdarzenia przewidzianego w Regulaminie, Grill zostanie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, z takim samym lub lepszym wyposażeniem. Koszty transportu zostaną pokryte.
  8.  Sprzedawca ma prawo wybrać naprawę lub wymianę Grilla na nowy.
  9.  Ochrona obowiązuje w następujących miejscach:
    1.  Ogrodzone, stale zamieszkane obszary. Jeśli obszar jest ogrodzony płotem o wysokości co najmniej jednego (1) metra, nie jest konieczne przypinanie Grilla łańcuchem.
  10.  Nieogrodzone, stale zamieszkane obszary. Jeśli Grill jest przechowywany na nieogrodzonym terenie, musi być przypięty łańcuchem lub zabezpieczony w inny sposób, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo.
  11.  W przypadku uszkodzenia Grilla, uszkodzony Grill i wszystkie jego elementy muszą zostać zachowane, aby zespół Bono Care mógł ocenić szkody. W przypadku wymiany Grilla, uszkodzony Grill zostanie odebrany wyłącznie z pełnym podstawowym wyposażeniem otrzymanym w momencie zakupu, chyba że uzgodniono inaczej.
  12.  Ochrona dotyczy wyłącznie osób fizycznych.
    1.  Obowiązki Nabywcy w okresie obowiązywania Regulaminu:
    2.  Nabywca podejmie wszelkie uzasadnione i niezbędne środki zapobiegawcze w celu uniknięcia lub złagodzenia szkód i ewentualnych roszczeń wynikających z niniejszego Regulaminu;
    3.  Przestrzegać środków ostrożności i zasad prawidłowej obsługi Grilla;
    4.  Powiadomić dealera Kamado Bono pod adresem petras@kamadobono.lt w ciągu pierwszego dnia roboczego po uzyskaniu wiadomości o incydencie, przesyłając zdjęcia uszkodzonego Grilla i kopię dokumentu zakupu Grilla.
    5.  W przypadku kradzieży, oprócz wymogu powiadomienia dealera Kamado Bono w ciągu pierwszego dnia roboczego po otrzymaniu wiadomości o incydencie, Nabywca musi również skontaktować się z policją w ciągu 24 godzin od uzyskania wiadomości o incydencie. Regulamin nie ma zastosowania, jeśli kradzież nie została zgłoszona na policję, a zdarzenie nie zostało odnotowane na piśmie.
    6.  W przypadku incydentu Nabywca musi posiadać dokumenty zakupu Grilla, tj. fakturę/paragon;
  13.  Dostarczyć Sprzedawcy wszystkie dokumenty wymagane do zbadania okoliczności incydentu i spełnić wszelkie inne wymagania związane z badaniem incydentu.
    1. Sprzedawca ma prawo do odmowy modyfikacji lub naprawy Grilla:
    2.  Jeżeli Nabywca nie powiadomił dealera Kamado Bono na piśmie o incydencie oraz, w przypadku kradzieży, nie powiadomił policji w terminie określonym w niniejszym Regulaminie;
    3.  Jeżeli szkoda została wyrządzona na Grillu, któremu nie zapewniono odpowiedniej ochrony zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
    4.  Nabywca usiłował wprowadzić w błąd, fałszując fakty istotne dla ustalenia przyczyny zdarzenia i podał nieprawdziwe informacje;
    5. Nabywca nie posiada faktury i/lub paragonu zakupu Grilla.
  14.  Sprzedawca naprawi lub wymieni Grill w ciągu 30 dni od daty otrzymania wszystkich informacji niezbędnych do ustalenia faktów, okoliczności i konsekwencji incydentu.
  15.  Jeżeli Sprzedawca odmówi naprawy lub wymiany Grilla, Sprzedawca przekaże Nabywcy uzasadnienie na piśmie w terminie 20 dni od daty podjęcia stosownej decyzji. Ochrona Bono Care nie ma zastosowania w przypadku bezpodstawnego wzbogacenia, gdy Nabywca jest objęty ochroną ubezpieczeniową.
  16.  W przypadku, gdy okaże się, że Grill został naprawiony lub wymieniony na nowy z powodu przekazania Sprzedawcy przez Nabywcę nieprawdziwych lub sfałszowanych danych, Sprzedawca będzie uprawniony do dochodzenia roszczeń, a Nabywca będzie zobowiązany do zwrotu Sprzedawcy ceny nowego Grilla lub kosztów naprawy Grilla, niezwłocznie po powzięciu wiadomości o takim fakcie.
  17.  Wszelkie spory dotyczące wykonania Regulaminu będą rozstrzygane w drodze wzajemnych negocjacji, a w razie ich niepowodzenia spór może zostać rozstrzygnięty poza sądem lub w sądzie, zgodnie z prawem Republiki Litewskiej.
KONTAKTY DS. OCHRONY BONO CARE
Bartek

Tel. +48 698 480 428

info@kamadobono.pl
0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pusty.Sklep