0.00
0
+48 698 480 428

ZASADY SPRZEDAŻY I ZAKUPU W SKLEPIE INTERNETOWYM KAMADOBONO

ZASADY SPRZEDAŻY I ZAKUPU W SKLEPIE INTERNETOWYM KAMADOBONO

Niniejszy Regulamin Sprzedaży i Zakupu (zwany dalej „Regulaminem” )określa wzajemne prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności osoby (zwanej dalej „Kupującym”), która odwiedza, chce kupić i kupuje towary w Sklepie internetowym dostępnym pod adresem https://www.kamadobono.pl/ (zwanym dalej „Sklepem”), którego właścicielem jest Leto projektai MB, mała spółka z siedzibą w Republice Litewskiej, kod osoby prawnej 303177592, adres Verkių g. 29J, LT-09108, Wilno, Litwa, numer telefonu +37068012001, adres e-mail :info@kamadobono.pl (dalej „Sprzedawca”), gdy Kupujący kupuje towary lub usługi w Sklepie.

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Niniejszy Regulamin jest dokumentem prawnie wiążącym. Po podjęciu przez Kupującego decyzji o zakupie towarów lub usług w Sklepie i spełnieniu wymogów określonych w Regulaminie Regulamin staje się umową kupna-sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

1.2. Prawo do dokonywania zakupów w Sklepie przysługuje następującym osobom:

1.2.1. Zdolne do czynności prawnych osoby fizyczne, tj. osoby, które osiągnęły pełnoletność i których zdolność do czynności prawnych nie została ograniczona przez sąd;

1.2.2. Małoletni w wieku od 14 do 18 lat, wyłącznie za zgodą rodziców lub opiekunów, chyba że są emancypowani;

1.2.3. Osoby prawne;

1.2.4. Upoważnieni przedstawiciele wszystkich wyżej wymienionych osób.

1.3. Kupujący może dokonać zakupu towarów i/lub usług w Sklepie wyłącznie po zapoznaniu się z Regulaminem i zobowiązaniu się do jego przestrzegania. Kupujący musi zapoznać się z Regulaminem przy każdym zakupie. Jeżeli Kupujący nie akceptuje Regulaminu (lub jego części), nie może zamówić towarów i/lub usług. Złożenie przez Kupującego zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z zapoznaniem się, zrozumieniem i akceptacją Regulaminu oraz zobowiązaniem do jego przestrzegania.

1.4. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego zgodnie z wymogami aktów prawnych oraz Polityką prywatności Sprzedawcy www.kamadobono.pl/(dalej „Polityka prywatności”). Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Kupujący powinien również zapoznać się z Polityką prywatności, która określa główne warunki przetwarzania danych osobowych i prywatności Kupującego. Korzystanie przez Klienta ze Sklepu jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją Polityki prywatności.

1.5. Na niektórych etapach korzystania ze Sklepu, na przykład podczas rejestracji w Sklepie, składania lub potwierdzania zamówienia, Kupujący może zostać poproszony o potwierdzenie zapoznania się z Regulaminem i Polityką prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola lub w inny sposób.

1.6. Sprzedający ma prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po ich opublikowaniu w Sklepie. W przypadku korzystania przez Kupującego ze Sklepu po opublikowaniu zmian Regulaminu uznaje się, że Kupujący zaakceptował zmiany Regulaminu.

1.7. Działalność handlowa w Sklepie prowadzona jest z terytorium Republiki Polski.

1.8. W dalszej części niniejszego Regulaminu termin „towary” obejmuje zarówno towary, jak i usługi, chyba że wyraźnie wskazano inaczej lub z kontekstu wynika inaczej.

2. ZAWARCIE UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY

2.1. Kupujący może dokonać zakupu Towarów w Sklepie poprzez:

2.1.1. Rejestracja w Sklepie — poprzez podanie niezbędnych danych wymaganych w formularzu rejestracyjnym

2.1.2. Bez rejestracji w Sklepie — jako niezarejestrowany Kupujący poprzez dokonanie określonych w Sklepie czynności zmierzających do zakupu towaru.

2.2. Umowę kupna-sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą, gdy Kupujący, po wybraniu produktu do zakupu i dodaniu go do koszyka, poda niezbędne informacje do zamówienia, zapozna się z Regulaminem,kliknie link „Zapłać”, dokona przedpłaty, jeśli wybrał taką metodę płatności, a Sprzedawca potwierdzi zamówienie Kupującego, wysyłając wiadomość potwierdzającą (e-mailem i/lub telefonicznie).

2.3. Sprzedawca może również wysyłać Kupującemu inne pośrednie potwierdzenia przed zawarciem umowy, takie jak potwierdzenie otrzymania zamówienia, płatności itp. Po zawarciu umowy Sprzedawca może wysyłać Kupującemu powiadomienia związane z realizacją umowy (np. informację, że zamówienie Kupującego jest gotowe do wysyłki, zafakturowania itp.)

2.4. Dla każdego zamówienia złożonego przez Kupującego zawierana jest umowa kupna-sprzedaży. Zawarta umowa kupna-sprzedaży będzie przechowywana w bazie danych Sprzedawcy w sposób wybrany przez Sprzedawcę.

2.5. Po potwierdzeniu zamówienia Kupującego Kupujący zobowiązuje się do zapłaty ceny towaru oraz do odbioru towaru zamówionego w Sklepie.

2.6. Sprzedający może powstrzymać się od potwierdzenia zamówienia Kupującego z ważnych powodów, gdy na przykład Kupujący podaje adres dostawy, gdzie Sprzedający nie realizuje dostaw towarów, Kupujący nie podaje adresu dostawy, specyfikacji towarów, Kupujący podaje nieprawidłowy numer telefonu na Litwie lub nie odbiera telefonu w momencie przyjazdu kuriera lub gdy połączenie jest wykonywane przed dostawą towarów, Sprzedający nie posiada w magazynie towarów zamówionych przez Kupującego, Kupujący nie potwierdził akceptacji Regulaminu, Kupujący, zdaniem Sprzedającego, dokonuje zakupu hurtowego, Kupujący używa w momencie zakupu kodu rabatowego, który nie należy do niego, i/lub z innych powodów, które zostaną indywidualnie określone Kupującemu.

2.7. Szacowany czas dostawy podawany jest w momencie składania zamówienia. Dostawa trwa zwykle 1–3 dni robocze, ale może potrwać 3–7 dni roboczych w okresach specjalnych wyprzedaży lub świąt.

2.8. Umowę kupna-sprzedaży uważa się za wykonaną z chwilą wydania towaru Kupującemu i dokonania zapłaty w trybie określonym w Regulaminie i przepisach prawa.

3. PRAWA I OBOWIĄZKI KUPUJĄCEGO

3.1. Kupujący ma prawo do:

3.1.1. Dokonywania zakupów w Sklepie zgodnie z Regulaminem, instrukcjami Sprzedawcy oraz przepisami prawa;

3.1.2. Odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej w Sklepie, zawiadamiając o tym Sprzedawcę na piśmie w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni w trybie określonym w niniejszym Regulaminie;

3.1.3. Dokonania zwrotu i/lub wymiany towarów, które są złej jakości i/lub nieprawidłowo wykonane, w celu skorzystania z gwarancji mających zastosowanie do towarów oraz w celu usunięcia wad w usługach świadczonych na rzecz Kupującego;

3.1.4. Skorzystania z innych praw przedstawionych w Regulaminie i/lub aktach prawnych.

3.2. Kupujący zobowiązuje się:

3.2.1. Zapłacić cenę towarów i ich dostawy oraz wszelkie inne płatności określone przy zamawianiu towarów, a także przyjąć zamówione towary;

3.2.2. Po otrzymaniu towaru, do zbadania przesyłki i sprawdzenia towaru, a także do poinformowania Sprzedającego w terminie nie dłuższym niż 7 (siedem) dni kalendarzowych o wszelkich uszkodzeniach przesyłki, wyraźnie widocznych wadach towaru, modelu towaru lub niezgodności zawartości z zamówieniem Kupującego;

3.2.3. Do sprawdzenia jakości zakupionego towaru i niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedającego pod numerem telefonu + 48 698 480 428 lub e-mailem na adres info@kamadobono.pl o wszelkich wadach w jakości, modelu lub specyfikacji towarów, które nie były widoczne w momencie dostawy;

3.2.4. Zapewnić wykonanie wybranych usługi dostawy lub innych usług oferowanych przez Sprzedawcę oraz dokonać prawidłowej płatności za te usługi;

3.2.5. Przestrzegać warunków świadczenia usług określonych przez Sprzedawcę, takich jak wcześniejsza rejestracja w celu skorzystania z usługi, podanie informacji wymaganych do świadczenia usługi, przybycie w określonym czasie, przestrzeganie ustalonych wewnętrznych zasad Sprzedawcy itp;

3.2.6. Pokryć ewentualne koszty zwrotu towarów Kupującemu;

3.2.7. Podać prawidłowe dane rejestracyjne, dane dotyczące dostawy lub usług, zachować poufność danych rejestracyjnych oraz niezwłocznie aktualizować informacje w przypadku zmiany danych rejestracyjnych Kupującego lub danych Kupującego niezbędnych do dostawy towarów, usług i wykonania umowy;

3.2.8. Nie ujawniać osobom trzecim numeru zamówienia, dokumentów zamówienia, danych logowania do Sklepu ani żadnych innych danych, które umożliwiłyby osobie trzeciej odbiór towarów w imieniu Kupującego lub korzystanie z usług zamiast Kupującego bez wiedzy i zgody Kupującego;

3.2.9. Nie korzystać ze Sklepu w sposób, który może zagrozić prawidłowemu funkcjonowaniu, bezpieczeństwu, integralności lub dostępności Sklepu lub ograniczyć korzystanie ze Sklepu przez inne osoby;

3.2.10. Przestrzegać wszelkich innych wymogów określonych w Regulaminie i aktach prawnych.

4. PRAWA I OBOWIĄZKI SPRZEDAJĄCEGO

4.1. Sprzedający ma prawo:

4.1.1. Ograniczyć lub zawiesić dostęp Klienta do Sklepu bez uprzedniego powiadomienia, jeżeli Klient próbuje zakłócać działanie lub stabilne funkcjonowanie Sklepu i/lub narusza swoje zobowiązania. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne konsekwencje dla Kupującego spowodowane takimi działaniami;

4.1.2. Ograniczyć lub zakazać zakupów hurtowych. Zakupy hurtowe mogą być uznane przez Sprzedającego za zakupy, w których zamawiane są niezwykle duże ilości towarów, towary są zamawiane niezwykle często lub na podstawie innych kryteriów, co prowadzi Sprzedającego do przekonania, że towary nie są zamawiane w celach konsumpcyjnych;

4.1.3. Czasowo lub na stałe zaprzestać prowadzenia Sklepu, zmodyfikować Sklep lub jego części, całość lub część jego zawartości, ograniczyć zakupy w nim, zmienić adres internetowy Sklepu, ograniczyć liczbę zarejestrowanych Klientów bez uprzedniego powiadomienia Klienta. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne konsekwencje dla Kupującego spowodowane takimi działaniami;

4.1.4. Odmówić świadczenia Usług, jeśli Kupujący nie przestrzega procedur świadczenia Usług (brak wcześniejszej rejestracji, niestawienie się na czas) lub jeśli Sprzedawca nie jest w stanie świadczyć Usług z przyczyn obiektywnych (takich jak choroba);

4.1.5. Zmienić Regulamin, ceny towarów, warunki zakupu, warunki korzystania z usług i/lub wszelkie inne instrukcje związane ze Sklepem poprzez zamieszczenie zmian w Sklepie.

4.2. Sprzedający zobowiązuje się:

4.2.1. Dostarczyć Kupującemu towary lub usługi w sposób terminowy i prawidłowy;

4.2.2. Jeżeli z ważnych przyczyn Sprzedający nie jest w stanie dostarczyć Kupującemu towarów lub usług, Sprzedający zaoferuje Kupującemu równoważny lub zasadniczo podobny produkt lub usługę, a jeżeli Kupujący odmówi przyjęcia takiego produktu lub usługi,zwróci kwoty zapłacone przez Kupującego w ciągu 5 dni roboczych;

4.2.3. Jeśli Sprzedający nie jest w stanie dostarczyć towarów lub usług Kupującemu, zwróci kwoty zapłacone przez Kupującego w ciągu 5 dni roboczych;

4.2.4. Umożliwić Kupującemu korzystanie ze Sklepu i usług zakupionych przez Kupującego;

4.2.5. Szanować prywatność Kupującego i chronić poufność jego danych.

5. CENA TOWARÓW I PROCEDURA PŁATNOŚCI

5.1. Ceny towarów w Sklepie i/lub w zamówieniu są podawane w euro z uwzględnieniem podatku od towarów i usług ( może się różnić w zależności od kategorii produktu). Towary będą sprzedawane Kupującemu po cenach obowiązujących w Sklepie w momencie składania zamówienia. Jeśli Kupujący nie zgadza się z ceną towaru podaną w Sklepie/zamówieniu, może nie przystąpić do realizacji zamówienia.

5.2. O ile Sprzedający nie postanowi inaczej, dostawa towarów i inne dodatkowe usługi oferowane przez Sprzedającego świadczone są za wynagrodzeniem i nie są wliczone w cenę towarów. Koszty dostawy i dodatkowe opłaty za usługi zostaną przedstawione Kupującemu przed potwierdzeniem zamówienia.

5.3. Kupujący zapłaci za towar w jeden z następujących sposobów:

5.3.1. Płatność za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej, co oznacza przedpłatę za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej, z którego korzysta Kupujący w banku lub oddziale banku, z którym Sprzedawca zawarł umowę o świadczenie usług. Płatność uznaje się za wykonaną, gdy instytucja kredytowa potwierdzi Sprzedającemu, że zlecenie płatnicze zostało pomyślnie wykonane;

5.3.2. Przedpłata kartą kredytową, za pomocą kart VISA, MASTERCARD i MAESTRO. Płatności kartą są akceptowane tylko wtedy, gdy instytucja kredytowa wydająca kartę uczestniczy w programach bezpiecznych płatności online. Po wprowadzeniu danych karty Kupujący może zostać przekierowany na stronę internetową instytucji kredytowej, która wydała kartę, w celu wprowadzenia kodu bezpieczeństwa wymaganego do weryfikacji tożsamości Kupującego;

5.3.3. Płatność za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Paysera. Płatność uważa się za wykonaną, gdy Paysera potwierdzi Sprzedawcy, że płatność została pomyślnie wykonana;

5.3.4. Leasing za pośrednictwem platformy Paysera;

5.3.5. Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze.

5.4. W przypadku niektórych zakupów (np. zakupów na dużą kwotę, niestandardowych zakupów towarów od Sprzedawcy) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania przedpłaty za towar.

5.5. Sprzedający posiada system pobierania płatności Paysera do pobierania przedpłat. Po dokonaniu płatności za pośrednictwem wybranej przez siebie instytucji kredytowej Kupujący otrzyma potwierdzenie płatności Paysera na swój adres e-mail.

5.6. W przypadku przedpłaty realizacja zamówienia rozpoczyna się, a okres dostawy rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedającego potwierdzenia płatności od Kupującego.

5.7. Faktury wystawiane Kupującemu przez Sprzedającego będą określać wybrane towary, ilość towarów, przyznane rabaty, całkowitą cenę towarów, w tym wszelkie opłaty, oraz wszelkie inne informacje, których podanie jest wymagane w celu zachowania zgodności z przepisami regulującymi rachunkowość finansową. Faktura VAT zostanie, według wyboru Sprzedającego, wystawiona Kupującemu na podany przez niego adres e-mail lub przekazana Kupującemu przy dostawie/odbiorze Towarów.

6. JAKOŚĆ I OKRES TRWAŁOŚCI TOWARÓW

6.1. Cechy sprzedawanych towarów są zazwyczaj wskazane w opisie dołączonym do każdego produktu. Kolor, kształt lub inne parametry towarów w Sklepie mogą nie odpowiadać rzeczywistym rozmiarom, kształtom i kolorom towarów ze względu na właściwości urządzeń elektronicznych używanych przez Kupującego lub inne przyczyny techniczne, a także ze względu na racjonalnie możliwe różnice w wyglądzie.

6.2. O ile w Sklepie nie określono inaczej, towary zakupione przez Kupujących-Konsumentów podlegają standardowej dwuletniej (2) gwarancji jakości.

6.3. Towary zakupione przez nabywców korporacyjnych są objęte gwarancją udzieloną przez producenta towarów.

6.4. W przypadku gdy towary podlegają okresowi przydatności do spożycia, Sprzedający zobowiązuje się sprzedać towary Kupującemu w taki sposób, aby Kupujący miał realną możliwość wykorzystania towarów przed upływem okresu przydatności do spożycia.

7. RABATY I WYPRZEDAŻE

7.1. Sprzedawca może, według własnego uznania, inicjować wyprzedaże i rabaty w Sklepie.

7.2. Szczegółowe informacje dotyczące rabatów lub wyprzedaży będą dostępne w Sklepie w czasie trwania danej wyprzedaży lub rabatu.

7.3. W przypadku zakupu przez Kupującego produktu, na który Sprzedawca oferuje rabat, i skorzystania przez Kupującego z prawa do zwrotu, Kupujący otrzyma zwrot wyłącznie kwoty faktycznie zapłaconej za produkt. W takim przypadku rabat nie zostanie zwrócony.

7.4. W przypadku zakupu przez Klienta produktu, za który Klient zapłacił bonem podarunkowym, i skorzystania przez Klienta z prawa do zwrotu bon podarunkowy zostanie zwrócony Klientowi, a jeśli kwota zapłacona przez Klienta jest wyższa niż wartość bonu podarunkowego, saldo również zostanie zwrócone. Ważność bonu zostanie przedłużona o dodatkowe 2 (dwa) dni robocze, jeśli bon stracił ważność w momencie odnowienia.

7.5. Sprzedawca ma prawo jednostronnie, bez uprzedniego powiadomienia, zmienić warunki sprzedaży lub rabatów, a także je anulować. Wszelkie zmiany lub anulowanie warunków sprzedaży i rabatów obowiązują od momentu ich opublikowania.

8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ STRON

8.1. Sprzedający jest zwolniony z odpowiedzialności w przypadkach, gdy szkoda jest spowodowana niezapoznaniem się przez Kupującego z Regulaminem i/lub warunkami sprzedaży i zakupu, bez uwzględnienia zaleceń i własnych zobowiązań Sprzedającego, nawet jeśli możliwość taka została ułatwiona.

8.2. W przypadku szkody strona ponosząca winę zabezpieczy drugą stronę przed bezpośrednimi szkodami, chyba że prawo stanowi inaczej.

8.3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie umowy kupna-sprzedaży i/lub niedostarczenie lub opóźnioną dostawę towarów, niewykonanie lub opóźnione wykonanie usług, jeżeli jest to spowodowane winą osób trzecich lub okolicznościami, których Sprzedający nie mógł kontrolować i racjonalnie przewidzieć w momencie zawierania umowy kupna-sprzedaży i nie mógł zapobiec wystąpieniu takich okoliczności lub ich konsekwencji (okoliczności siły wyższej), takie jak na przykład pożar, działania władz publicznych, ogłoszenie stanu wyjątkowego/kwarantanny, działania wojskowe lub niepokoje społeczne, atak na Sklep lub na inne systemy elektroniczne używane przez Sprzedawcę, w tym systemy obsługiwane przez dostawców usług Sprzedawcy itp.). Jeżeli powyższe okoliczności utrzymują się przez okres dłuższy niż 1 (jeden) miesiąc, strony mogą rozwiązać umowę kupna-sprzedaży za porozumieniem stron.

8.4. Kupujący ponosi odpowiedzialność za poprawność danych rejestracyjnych lub danych zakupu. Jeśli Kupujący nie poda dokładnych danych rejestracyjnych lub danych zakupu i/lub nie zaktualizuje ich w odpowiednim czasie, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek konsekwencje z tego wynikające.

8.5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za przekazanie danych rejestracyjnych lub danych zakupu osobom trzecim. W przypadku korzystania z usług świadczonych przez Sklep lub zakupu towarów lub usług przez osobę trzecią, która zalogowała się do Sklepu przy użyciu danych logowania Kupującego, Sprzedawca uznaje tę osobę za Kupującego i na Kupującego przechodzą wszelkie związane z tym obowiązki.

8.6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowe działanie Sklepu oraz za wszelkie bezpośrednie straty lub szkody poniesione przez Kupującego lub osoby trzecie w ich wyniku, o ile są one spowodowane umyślnym działaniem Sprzedawcy.

8.7. Jeżeli Sklep zawiera odnośniki do stron internetowych innych firm, instytucji, organizacji lub osób, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zawarte tam informacje lub działania, nie nadzoruje, nie kontroluje ani nie reprezentuje takich firm ani osób.

9. DOSTAWA TOWARÓW

9.1. Towary będą dostarczane wyłącznie na terytorium Republiki Polski.

9.2. Kupujący wybiera sposób dostawy towarów spośród opcji wskazanych w Sklepie. Towar może zostać dostarczony przez kuriera.

9.3. Kupujący nie ma prawa do osobistego odbioru towarów.

9.4. Cena dostawy zostanie podana Kupującemu na końcu zamówienia przed dokonaniem płatności. Cena dostawy zostanie uiszczona wraz z zapłatą za towary.

9.5. Kupujący zostanie poinformowany o dokładnej dacie i godzinie dostawy towarów pocztą elektroniczną i/lub telefonicznie. Sprzedawca nie gwarantuje, że towar zostanie dostarczony we wszystkich przypadkach w terminach dostawy określonych w Regulaminie, w Sklepie, jak również indywidualnie Kupującemu, w przypadku gdy zamówiony towar nie jest dostępny w magazynach Sprzedawcy lub gdy towar nie może zostać dostarczony z powodu innych okoliczności (awaria, kwarantanna, warunki pogodowe lub inne podobne przyczyny). W takim przypadku Sprzedający niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w celu skoordynowania dostawy towarów.

9.6. Towary zostaną dostarczone na adres wskazany przez Kupującego. Kupujący musi określić dokładne miejsce dostawy. Kupujący zobowiązuje się odebrać towar osobiście lub wskazać w zamówieniu dane kontaktowe osoby, która odbierze towar. Kupujący może zostać poproszony o przedstawienie dowodu tożsamości w momencie przekazania towarów, a także informacji o zamówieniu przesłanych Kupującemu przez Sprzedającego. W przypadku gdy Kupujący nie może osobiście odebrać towaru, a Towar został dostarczony i wydany pod wskazany adres oraz na podstawie innych danych podanych przez Kupującego, Kupującemu nie przysługują żadne roszczenia wobec Sprzedającego z tytułu dostarczenia towaru do niewłaściwego podmiotu.

9.7. W przypadku nieobecności Kupującego pod wskazanym przez niego adresem w uzgodnionym terminie dostawy towar uznaje się za niedostarczony z winy Kupującego. Towary takie zostaną zwrócone Sprzedającemu, a Sprzedający uzgodni z Kupującym inny termin dostawy.

9.8. W momencie dostawy usługa wniesienia jest świadczona zgodnie z zasadami określonymi przez danego kuriera. Zazwyczaj, jeśli łączna waga zamówionych towarów nie przekracza 30 kg, kurier dostarczy i wniesie towar we wskazane miejsce. Jeśli paczka waży więcej niż 30 kg, kurier dostarcza towar pod drzwi domu i rozładowuje go windą na podwórku lub w miejscu, do którego pojazd kuriera ma maksymalny dostęp.

9.9. Jeżeli Kupujący nie odbierze dostarczonego towaru, a Sprzedający nie skontaktuje się lub nie uzgodni innego terminu dostawy przez okres dłuższy niż 3 (trzy) dni po zwrocie towaru z powodu braku dostawy, umowę kupna-sprzedaży uważa się za rozwiązaną. W takim przypadku Sprzedający zwróci cenę zapłaconą przez Kupującego za towar (koszty dostawy nie zostaną zwrócone).

9.10. Po otrzymaniu towarów Kupujący musi sprawdzić stan przesyłki, ilość, jakość i asortyment towarów. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, ale bez rozbieżności w ilości, jakości lub asortymencie towarów, Kupujący musi odnotować uszkodzenie opakowania na potwierdzeniu dostawy lub na formularzach dostarczonych przez osobę, która dostarczyła przesyłkę. W takim przypadku uznaje się, że towary zostały dostarczone w uszkodzonym opakowaniu, jednak ilość, jakość i asortyment towarów są zgodne z warunkami umowy kupna-sprzedaży, a dostawę uznaje się za wykonaną prawidłowo.

9.11. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności w jakości, ilości i/lub asortymencie towarów Kupujący może odmówić przyjęcia takich towarów. Kupujący musi odnotować odmowę przyjęcia towaru i stwierdzone nieprawidłowości na potwierdzeniu dostawy i/lub na formularzach dostarczonych przez osobę, która dostarczyła przesyłkę.

9.12. Jeżeli Kupujący przyjął przesyłkę bez uwag, uznaje się, że towar został dostarczony w nieuszkodzonym opakowaniu, ilość, jakość i asortyment towaru są zgodne z warunkami umowy kupna-sprzedaży, a usługi dodatkowe związane ze sprzedażą i dostawą towaru zostały wykonane w sposób należyty, chyba że nieprawidłowości lub niezgodności nie były natychmiast zauważalne.

9.13. Towary uznaje się za dostarczone Kupującemu, gdy Towary zostały dostarczone na adres wskazany w zamówieniu Kupującego, a osoba, która przyjęła Towary, podpisała potwierdzenie przyjęcia Towarów lub fakturę lub inny dokument dostawy.

9.14. Jeżeli towary nie zostaną dostarczone na czas, Kupujący niezwłocznie poinformuje o tym Sprzedającego, nie później jednak niż w ciągu 1 (jednego) dnia. W przeciwnym razie Kupujący nie będzie uprawniony do zgłaszania roszczeń wobec Sprzedającego z tytułu opóźnienia w dostawie.

9.15. W przypadku gdy towary zakupione przez Kupującego są dostarczane pocztą elektroniczną, towary takie uznaje się za dostarczone po ich wysłaniu na adres e-mail podany przez Kupującego.

9.16. Sprzedający jest zwolniony z odpowiedzialności za niedotrzymanie terminów dostaw, jeżeli towary nie zostaną dostarczone Kupującemu lub nie zostaną dostarczone na czas z winy Kupującego lub z powodu okoliczności niezależnych od Kupującego. Towary zwrócone Sprzedającemu z takich przyczyn nie zostaną ponownie wysłane Kupującemu do czasu uiszczenia przez Kupującego dodatkowych kosztów dostawy.

10. ZWROT TOWARÓW

10.1. Kupującemu-Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość drogą elektroniczną, a nie w punkcie sprzedaży, bez podania przyczyny, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odbioru towaru przez Kupującego lub osobę przez niego wskazaną (inną niż przewoźnik) lub, jeżeli Kupujący-Konsument zamówił więcej niż jeden produkt w jednym zamówieniu, a towary są dostarczane oddzielnie — od dnia ostatniej dostawy (odbioru) towaru, a w przypadku dostawy towaru oddzielnymi partiami lub częściami — od dnia ostatniej dostawy (odbioru) partii lub części. Jeżeli Kupujący nabywa kilka towarów w ramach jednej umowy, jego prawo do odstąpienia od umowy ma zastosowanie do wszystkich lub części towarów. Warunki określone w pkt. 10.2–10.7 regulaminu mają zastosowanie w przypadku zwrotu towaru przez Kupującego-Konsumenta.

10.2. Prawo Kupującego-Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje Kupującemu-Konsumentowi w odniesieniu do następujących umów:

10.2.1. Umowy o świadczenie usług, jeżeli usługi zostały w pełni wykonane za zgodą konsumenta przed złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy;

10.2.2. Umowy dotyczące towarów wykonanych na zamówienie, które nie są wstępnie wyprodukowane i które są wykonane zgodnie z osobistym wyborem lub wskazówkami konsumenta, lub towarów, które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb konsumenta;

10.2.3. Umowy dotyczące towarów łatwo psujących się lub towarów o krótkim okresie przydatności do spożycia;

10.2.4. Umowy dotyczące zapakowanych towarów, które zostały rozpakowane po dostawie i nie nadają się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych;

10.2.5. Inne umowy przewidzianew aktach prawnych.

10.3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży, Kupujący musi powiadomić Sprzedającego pocztą elektroniczną na adres info@kamadobono.pl o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie, oraz dostarczyć dokumenty potwierdzające zakup towaru (faktura, paragon itp.). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał zawiadomienie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

10.4. Po złożeniu pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i przekazaniu innych informacji określonych przez Sprzedającego Kupujący, niezwłocznie i nie później niż 14 (czternaście) dni od daty złożenia takiego oświadczenia Sprzedającemu, prześle/przekaże towar Sprzedającemu lub wyznaczonemu przedstawicielowi Sprzedającego.

10.5. Obowiązkiem Kupującego jest upewnienie się, że towary są odpowiednio zapakowane do zwrotu i że są chronione przed uszkodzeniem. O ile nie uzgodniono inaczej, Kupujący ponosi odpowiedzialność za transport zwrotny lub usługi kurierskie. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów, chyba że Sprzedający poinstruuje Kupującego inaczej po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca nie zwraca Kupującemu poniesionych przez niego kosztów wyboru sposobu zwrotu innego niż najtańszy zwykły i bezpieczny sposób.

10.6. Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy za zwrócone towary, w tym koszty dostawy, po zwróceniu towarów Sprzedającemu. Pieniądze zostaną zwrócone Kupującemu przelewem bankowym na rachunek, z którego dokonano płatności, lub na rachunek odrębnie wskazany przez Kupującego, jeżeli płatność nie została dokonana przelewem bankowym.

10.7. Uznaje się, że Sprzedawca nie narusza warunków zwrotu, jeżeli nie jest w stanie przekazać pieniędzy z winy Kupującego (opóźnienie w zwrocie towaru, brak informacji o wysyłce towaru, brak wskazania konta, niedokładne dane itp.).

10.8. W przypadkach innych niż odstąpienie od umowy, jeżeli Kupującemu nie odpowiada kształt, rozmiar, kolor, model lub kompletność towaru, Kupujący może zwrócić towar w trybie określonym w Regulaminie i przepisach prawa. Kupujący nie może zwrócić towaru, którego zwrot nie został przewidziany przepisami prawa.

10.9. Jeśli towar jest złej jakości, Kupujący może zażądać wymiany wadliwego towaru na odpowiedni, obniżenia ceny towaru, zwrotu towaru i zwrotu zapłaconych za niego pieniędzy. Wymiana i zwrot wadliwych towarów odbywają się zgodnie z procedurami określonymi w niniejszym Regulaminie i przepisach prawa. Wadliwe towary zostaną zwrócone na koszt Sprzedającego.

10.10. Gdy dostarczona Usługa jest wadliwa, Usługa zostanie zastąpiona Usługą o odpowiedniej jakości, cena Usługi zostanie obniżona lub pieniądze zapłacone za Usługę zostaną zwrócone.

10.11. Poniższe warunki muszą być spełnione, gdy Kupujący chce zwrócić towar:

10.11.1. Produkt musi znajdować się w oryginalnym lub innym czystym opakowaniu;

10.11.2. Towary muszą być w dobrym stanie i nie mogą być uszkodzone przez Kupującego;

10.11.3. Towary muszą być nieużywane i w dobrym stanie, tj. etykiety muszą być nienaruszone, folie ochronne nie mogą być usunięte itp. (nie dotyczy to zwrotów wadliwych towarów);

10.11.4. Towary muszą być w takim samym stanie, w jakim zostały odebrane przez Kupującego;

10.11.5. Aby zwrócić towar, Kupujący musi przedstawić fakturę lub paragon potwierdzający zakup towaru oraz wypełnić formularz wniosku o zwrot.

10.12. Jeżeli zwrócone towary są niekompletne, uszkodzone, nieuporządkowane i/lub niewłaściwie zapakowane, Sprzedający ma prawo nie przyjąć zwróconych towarów i nie zwrócić pieniędzy zapłaconych przez Kupującego za zwrócone towary.

10.13. Przed zwrotem lub wymianą towaru niskiej jakości, a także w przypadku zwrotu towaru wysokiej jakości z przyczyn innych niż odstąpienie od umowy, Kupujący-Konsument powinien skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie pod numerem +48 698 480 428 lub drogą elektroniczną na adres e-mail info@kamadobono.pl i uzgodnić warunki zwrotu lub wymiany towaru.

10.14. W przypadku wadliwego świadczenia usług Kupujący ma prawo żądać usunięcia wad w świadczeniu usług, zwrotu ceny zapłaconej za usługi lub obniżenia ceny usług.

10.15. Nabywcy korporacyjni powinni skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +48 698 480 428 lub e-mailem na adres info@kamadobono.pl w sprawie zwrotu lub wymiany towarów.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

11.1. Informacje podane w Sklepie: Regulamin, informacje o Sprzedawcy, oferowanych towarach i ich cechach, usługach serwisowych i gwarancjach Sprzedawcy itp. uznaje się za przekazane Kupującemu w formie pisemnej.

11.2. Regulamin oraz umowa kupna-sprzedaży zawarta pomiędzy Kupującym a Sprzedającym podlegają prawu Republiki Litewskiej.

11.3. Sprzedający może w dowolnym czasie przenieść swoje prawa i obowiązki wynikające z niniejszego Regulaminu na osoby trzecie bez zgody Kupującego i bez powiadomienia Kupującego.

11.4. Wszelkie spory pomiędzy Kupującym a Sprzedającym dotyczące Regulaminu będą rozstrzygane w drodze negocjacji. Jeśli strony nie rozwiążą sporu w drodze negocjacji w ciągu 30 (trzydziestu) dni, spory będą ostatecznie rozstrzygane zgodnie z procedurą ustanowioną przez prawo Republiki Litewskiej, zgodnie z adresem działalności gospodarczej Sprzedającego, chyba że ustawodawstwo przewiduje inne warunki określania właściwości sądu.

11.5. Kupujący-Konsument może złożyć wniosek i/lub reklamację dotyczącą towarów lub usług zakupionych w Sklepie do Państwowego Urzędu Ochrony Praw Konsumenta (Goštauto g. 12, 01108 Wilno, Litwa, e-mail: tarnyba@vvtat.lt,tel.: +370 5 2626760, www.vvtat.lt) lub poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na platformie internetowego rozstrzygania sporów konsumenckich dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/odr/, jednak przed wykonaniem tych czynności Kupujący musi skontaktować się ze Sprzedającym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Niniejsza klauzula nie ma zastosowania do Kupujących będących osobami prawnymi.

11.6. Niniejszy Regulamin został ostatnio zaktualizowany w dniu 23.11.2024 r.


ZASADY KORZYSTANIA Z BONÓW PODARUNKOWYCH

1. Kupujący może nabyć od Sprzedającego bony podarunkowe (zwane dalej „Bonem”) o wartości określonej przez Sprzedającego i wybranej przez Kupującego.

2. Bon jest ważny w sklepie internetowym Sprzedawcy, który jest dostępny pod adresem https://www.kamadobono.pl/ (zwanym dalej „Sklepem”).

3. Bony mogą mieć charakter ogólny, umożliwiając wybór wyłącznie towarów za kwotę określoną na bonie (bony na określoną kwotę), lub mogą dotyczyć określonej usługi (usług), takiej jak szkolenie, i mogą być wykorzystywane wyłącznie do usługi (usług), do której są przeznaczone, zgodnie z warunkami danej usługi. Bon nie może zostać wykorzystany do zwrotu kosztów dostawy.

4. Bon jest ważny na wszystkie produkty w Sklepie Sprzedawcy.

5. Bon można wykorzystać w Sklepie Sprzedawcy pod adresem www.kamadobono.pl.

6. Bon jest ważny przez 6 miesięcy od daty zakupu (włącznie). Jeśli bon nie zostanie wykorzystany w okresie jego ważności, zostanie on uznany za nieważny i nie zostanie zwrócona żadna kwota.

7. Bony mogą być opłacane w formie przedpłaty.

8. Bon nie może zostać wykorzystany do zakupu innych bonów.

9. Bon zostanie przesłany Kupującemu w formie elektronicznej w formacie PDF na adres e-mail podany przez Kupującego.

10. Bony nie podlegają wymianie na gotówkę ani usługi i nie mogą zostać zwrócone.

11. Kwota na bonie musi zostać wykorzystana podczas jednego zakupu.

12. Jeśli posiadacz bonu nabędzie usługi za kwotę niższą niż określona na nim, pozostała kwota nie zostanie zwrócona posiadaczowi bonu.

13. Jeśli kwota zakupu przekracza wartość bonu, Kupujący zapłaci różnicę w cenie w zakresie, w jakim kwota bonu jej nie pokrywa.

14. Uszkodzone, utracone lub w inny sposób zagubione bony nie podlegają wymianie na nowe ani zwrotowi.

15. Po przedstawieniu bonu do zapłaty zostanie on zrealizowany i nie podlega zwrotowi.

16. Za zakup bonów nie będzie wystawiana faktura VAT. Na żądanie Kupującego zostanie wystawiony Protokół odbioru bonu podarunkowego lub faktura w formie określonej przez Leto projektai MB. Faktury mogą być wystawiane wyłącznie za towary zakupione przy użyciu bonu. Faktura może zostać wystawiona wyłącznie w okresie ważności bonu.

17. Jeśli bon nie został wykorzystany w okresie ważności, nie przysługuje zwrot pieniędzy, a produkt lub usługa zostaną uznane za dostarczone.

18. Ważność bonu zostanie przedłużona według wyłącznego uznania Sprzedającego. Ważność bonu może zostać przedłużona tylko raz na okres maksymalnie jednego roku od daty zakupu. Ważność bonu może zostać przedłużona wyłącznie z ważnych powodów, takich jak kwarantanna lub inne ograniczenia nałożone przez władze publiczne, które w znacznym stopniu uniemożliwiają korzystanie z bonu, choroba itp. W celu przedłużenia ważności bonu Kupujący musi skontaktować się z nami pod adresem info@kamadobono.pl.

19. Wniosek o przedłużenie ważności bonu zostanie rozpatrzony w ciągu siedmiu dni roboczych od daty złożenia wniosku i wszystkich niezbędnych informacji o bonie. Odpowiedź zostanie przesłana Kupującemu na wskazany przez niego adres e-mail.

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pusty.Sklep