CZAS TRWANIA GWARANCJI KAMADO BONO
Zgodnie z przedstawionymi poniżej warunkami i przepisami, Kamado BONO gwarantuje pierwszemu nabywcy, że produkowane lub dostarczane przez Kamado BONO ceramiczne grille, używane w normalnych warunkach, nie mają wad produkcyjnych i materiałowych. Gwarancji udziela się od dnia sprzedaży pierwszemu nabywcy na następujące okresy: nielimitowana gwarancja dotyczy ceramicznej powierzchni, ceramicznego paleniska, ceramicznego pierścienia do paleniska i ceramicznych akcesoriów do grillowania. Jednoroczna gwarancja dotyczy wszystkich metalowych części grilla, akcesoriów do grillowania oraz bocznych półek grilla. Wskaźnik temperatury grillowania oraz uszczelka z włókna szklanego posiadają dwuletnią gwarancję. Termometry kieszonkowe oraz cyfrowe posiadają jednoroczną gwarancję, natomiast czujniki termometrów- 6-miesięczną gwarancję. Niniejsza ograniczona gwarancja udzielana jest wyłącznie osobom fizycznym, które używają grilla w celach niekomercyjnych. Osobom prawnym, które używają grilla w celach komercyjnych, udzielana jest roczna gwarancja na powierzchnię ceramiczną oraz wszystkie ceramiczne i metalowe części i akcesoria. Gwarancja jest ważna dopiero po zarejestrowaniu towaru NA NINIEJSZEJ STRONIE. Dowolne uszkodzenia ceramicznych grilli zauważone w momencie kupna powinny zostać odnotowane na oryginalnym dokumencie zakupu. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń nie mających wpływu na działanie grilla oraz nie stanowiących jakiegokolwiek zagrożenia. Takie substancje, jak chlor, dym przemysłowy, chemikalia, nawozy, zwiększona wilgotność, pestycydy i sól mogą uszkodzić farbę pokrywającą metalowe części i inne materiały obudowy. Dlatego gwarancja udzielana na części metalowe, ze stali nierdzewnej i żeliwa nie obejmuje takich DEFEKTÓW jak RDZA, OKSYDACJA, ODBARWIENIA i tym podobne. Niniejsza gwarancja dotyczy wyłącznie pierwszych właścicieli.
ZAREJESTRUJ SWOJEGO GRILLA JUŻ TERAZ | KLIKNIJ TUTAJ
Jeżeli jakikolwiek produkt objęty gwarancją, posiada defekty, zostanie naprawiony lub wymieniony nowy produkt lub nową część, w zależności od decyzji Kamado BONO. Zgodnie z niniejszą gwarancją, Kamado BONO ponosi odpowiedzialność za naprawę i (lub) wymianę części. Składając reklamację, nabywca powinien sfotografować uszkodzenia w celu ustalenia szkody.
Zgodnie z warunkami gwarancji Kamado BONO, zewnętrzne zadrapania glazury, pęknięcia, wgięcia lub nieznaczne defekty kosmetyczne nie mające wpływu na działanie grilla, nie są naprawiane.
Gwarancja nie jest udzielana, jeżeli defekty pojawiły się z powodu niewłaściwego montażu produktu lub niewłaściwego przechowywania, użytkowania lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancja nie obejmuje defektów, które pojawiły się wskutek naturalnej amortyzacji, nieszczęśliwych wypadków, zdarzeń żywiołowych, niewłaściwej wymiany produktu lub jego części. Gwarancja także nie obejmuje uszkodzeń ceramicznych części grilla, takich jak pęknięcia czy zadrapania, które pojawiły się po sprzedaży produktu pierwszemu nabywcy. Kamado BONO nie ponosi odpowiedzialności za zwlekanie lub niewykonanie zobowiązań gwarancyjnych z powodu zdarzenia lub nieprzewidzianej sytuacji, której Kamado BONO nie może kontrolować. Gwarancja zostaje anulowana, jeżeli jakiekolwiek płyny – włączając płyny palne – były używane do obsługi grilla. Gwarancja także zostaje anulowana, jeżeli do rozpalania grilla używane było drewno lub inne niewłaściwe materiały. Do grilla powinno używać się węgla drzewnego wysokiej jakości oraz odpowiedniej rozpałki.
Gwarancja nie ma zastosowania, kiedy produkt został zakupiony z nieautoryzowanego źródła lub od osób trzecich. Gwarancja ta nie ma również zastosowania w przypadku, gdy grill został zakupiony do użytku komercyjnego lub tym podobnych. Warunki gwarancji dotyczą jedynie zwykłego codziennego użytkowania i utrzymania.
Kamado Bono nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedopełnienie warunków gwarancji, spowodowane czynnikami, których nie można kontrolować, np. katastrofy naturalne, restrykcje rządowe, strajki czy opóźnienia transportu.
Niniejsze oświadczenie jest podstawą gwarancji udzielanej przez Kamado Bono. Kamado Bono stanowczo odmawia brania odpowiedzialności za jakiekolwiek inne gwarancje, w tym gwarancje o charakterze komercyjnym tworzone na określone potrzeby.
Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania, a Kamado Bono nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku, gdy do uszkodzenia doszło w wyniku niewłaściwej eksploatacji produktu lub celowego uszkodzenia.
W niektórych krajach ograniczenia trwania gwarancji nie są zezwolone lub nie mają zastosowania w przypadku nieumyślnych szkód, stąd, powyższe warunki mogą nie mieć zastosowania w niektórych przypadkach. Niniejsza gwarancja została określona według praw konsumenckich, jednak mogą one nieco się różnić w poszczególnych krajach. Kamado BONO nie udziela pozwolenia żadnej osobie trzeciej na branie odpowiedzialności za zakup lub sprzedaż produktów Kamado Bono. Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku zakupu produktów od nieautoryzowanych sprzedawców. W razie wątpliwości dotyczących autoryzacji sprzedawcy należy skontaktować się z przedstawicielem firmy Kamado Bono przed dokonaniem zakupu.
Reklamacje należy składać administracji Kamado BONO. http://www.kamadobono.pl/pl/kontakty